lördag 22 juni 2013

Midsommar...

Dessa dagar har varit som en stor enda röra av känslor.. glädje blandat med tårar, filosoferande, utmattning, rastlöshet och skratt...
Vet inte själv hur det kan bli så upp och ner..tror dock inte att detta är så väldigt bra för min ME, men sånt som måste finnas och ta plats.
 
Det blev en fin midsommar på hembygdsgården med sol och mina nära och kära.
Storskruttan tar bilder oftast när jag sitter i min egna lilla värld... där jag har mina tankar.. ser allt det vackra i allt runt omkring.. och bara känner in mina känslor för just det ögonblicket...
 
Min stora vackra underbara dotter <3


Kunde jag inte sett liite gladare ut då??!! :D
Jag skrattade för fullt, men inte ofta hon fotade det inte haha.
Jag kanske mer är i en allvarlig period just nu.. där alla känslor måste bråka om den största platsen..
Hänger nog inte riktigt med i svängarna och måste bara få landa en smula.. 
Finns ju glädje som sipprar ut mellan gluggarna och hoppet som sakta börjar byggas upp.
Ett hopp om ett bra liv och lycka trots att jag dras med dessa skitsymptom :)

Tack ni fina som finns... som ger mig glädje i det jobbiga <3

<3 Namaste
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar