lördag 20 juli 2013

...


"Läromästaren" det är jag det...  undra hur länge dessa deja vu upplevelser har pågått...
Måste nog gå på regressionsterapi snart känner jag.
Undra var det finns en bra sådan??


Jag känner mig utnyttjad ibland.. anpassar mig alldeles för lätt då och då och känner bara att jag också vill ha lite respekt eller vad man nu ska kalla det... 
Blir så ledsen och arg...besviken.. vill inte känna så men händer gång på gång och det är inte oki.

Jag är värd det.. inte förut under en period då jag själv var en skit/bitch, men nu är jag det.
Har gett av mig själv alldeles för mycket under stor del av mitt liv behöver lite tillbaka också.. inte mycket men ärlighet och att jag också är värd nåt vore inte så dumt.
Jag har också känslor, alldeles för mycket kan jag tycka och jag bryr mig så om de runt mig...

Önskar man kunde försvinna för en stund så man slapp känna detta.. 
 
Nej, nu vill jag ha total ärlighet från folk.

<3
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar