tisdag 30 juli 2013

Drömmar...bearbetning..



Inatt har jag haft det jobbigt med så mycket drömmar som jag t om har vaknat upp från för att de varit så jobbiga eller skrämmande...
Bearbetning pågår för fullt i mitt inre verkar det som :D

När jag har tagit dessa naturliga sömntabletter med innehåll från bara örter och växter har dessa nätter varit fyllda av drömmar.. riktigt märkligt.

En dröm var så verklig då jag kände att en energi (ande) satt vid min sängkant och ville något, men det kändes inte sådär fint och lugnt som det brukar.
Vet att jag dragit med mig osaliga förut som pratat till mig och velat haft hjälp av mig men detta var mer riktat mot mig.. att det hade med mig att göra.

Jag vaknade upp med bultande hjärta, men var som i halvdvala.. mellan vakenhet och sömn fast jag var vaken..
Och energin fanns kvar bredvid mig..kändes olustigt och jag ville bara somna igen.
Nåt är det den vill berätta och jag måste bara försöka få in vad :/

Nu genomlida denna härliga dag med en kropp som är i strejk men med en glädje inom mig ändå :)

Fick iallafall ett telefonsamtal från en fin vän på förmiddagen fast denna slog ett helt annat nummer till en annan :D
Var väl meningen vi skulle prata just idag... allt har en mening som sagt <3


<3 Namaste

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar