onsdag 24 juli 2013

Hmm undrar jag...

Jag vet vem jag är, men mycket i livet har gjort mig hårdare som människa.. förr var jag blyg och så fruktansvärt "mjuk", sa aldrig ifrån och bara tog emot allt.

Efter ja några "svåra år" så blev jag raka motsatsen för ett bra antal år sedan.. en riktig elak bitch.. flirtade och fick alltid som jag ville.. :/
Var ju fruktansvärt hur man kan bli så efter att blivit så skadad av män :/

Jag har fortfarande en liten del av "bitchen" i mig och känner att den kommer fram då och då fast jag egentligen inte vill.. vill vara mjuk, söt och snäll som jag är innerst inne från början.. men inte dumsnäll dock.
Jag kan få ett kallt och elakt sätt när jag känner att jag förnedrar mig själv.. gör mig själv illa eller blir behandlad på ett sätt som är fel...
Jag mår skit av att jag är hård.. skäms över det.. men samtidigt ska jag ta allt??!!

Jag vill känna att folk bryr sig.. gillar en.. och att Jag älskar mig själv.. inte få en massa skit och behandla mig själv illa.

<3
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar