tisdag 30 juli 2013

Nattens energier...

Ligger här i sängen efter att ha kollat på en "Johan Falk" film och inväntar tröttheten efter att ha stoppat i mig ett par helt naturliga sömntabletter med örter...
Det går sådär...
 

(Kom på mig själv i filmen att jag ofta dragits till dessa "spännande" män.. de som kan vara lite "farliga".. helst med mycket tatueringar och dominanta..hmm :/
Nu kände jag en viss rädsla för det men ändå en glimt av det gamla och blev nästan arg på mig själv hur jag kunde känna så... "de var ju snälla och goa innerst inne"..

Vilka jäkla tankar och funderingar som kom upp bara sådär, och på tal om annat haha.
Men känslan har ändrats en smula, en ganska stor smula.. känns som jag håller på och bearbetar och förändras så smått.. det flyttas om saker där inombords på nåt sätt.
Skumt :D )

Det känns som det finns någon med mig här i rummet, någon som är nära och stryker mig lätt i håret.. vankar lite fram och tillbaka eller sitter på sängkanten och ser på mig :)
Det ensamma värmeljuset jag har tänt börjar sakta brinna ner..lukten av den rofyllda lavendelrökelsen har fyllt upp rummet och känns behaglig...

Jag känner mig lycklig och tillfreds.. en sådan där liten pirrig känsla drar igenom mig lite då och då och jag kommer på mig själv att jag ler.

Vad händer med mig? :D

Kroppen kokar som en eld och huvudet är tjockt och tungt efter en dag med hjärndimma men jag är lycklig just i denna stund... i nattens mörker.. :)

<3 Sat Nam

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar