måndag 29 juli 2013

Sociala dagar...

Har varit mycket social dessa dagar och det tar ut sin rätt, men oj vad trevligt det har varit :D


Fredagen blev det att umgås med E och hennes vänner.. nya kunskaper och mycket trevliga vänner var summan av den kvällen..riktigt kul!! :)


Fast jag fick svårt med hjärndimman då och då så hade jag folk runt mig som förstod och som har erfarenhet av det.. så tack för det säger jag!! ;D


Lördagen var det att med min halvdöda kropp ta sig till hålan och gå på bröllopsfest :)
Bröllopet var redan gjort utomlands så detta blev en riktigt skoj "grillfest" med mycket skratt och god mat :D

Kul att träffa gamla skolkamrater samt D och A:s släktingar och vänner.. stort tack för att jag fick deltaga <3



(Bilder lånade av A eftersom jag knappt tog några :/)
(Några av oss som var där)


Jag var glad att jag var nykter trots intag av god dryck och att jag tog mitt förnuft tillfånga under natten.. :))


Vaknade ändå rätt "pigg" på söndagen eftersom jag klarade att hasa mig till T och N för att plocka av deras vinbärsbuske som de ej vill ha själva.. TACK säger jag!! :P
Satt länge på deras veranda och degade innan jag tog tag i plockandet.. var mycket pust och stön från flera den dagen haha..
Fick ju äntligen träffa lilla underbara buspojken också..gillas :)





Blev faktiskt en liten lakritscigarr under plockningen också.. hur roligt måste inte det sett ut :))
Två ganska fulla pappåsar blev det.. så det tog ett tag att rensa på kvällen.


Underbara storskruttan hjälpte till att rensa, hur gulligt är inte det?!!
Min tonåring som väljer att sitta och rensa någon timme istället för att göra något roligare.. hon är den bästa som finns <3
Nu har jag ett antal påsar i frysen iallafall till mina nyttiga drinkar etc :)

<3 






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar