lördag 20 juli 2013

Utflykter...

Mellan massor av vila och frustration över att jag vill så mycket för att skingra massor av tankar så blev det ändå några utflykter, trots utmattning... detta var av ren vilja men behövdes och var skoj!!

Detta är lite av dagar som gått, inte bara under en dag som ni kanske kan förstå ;D 
Har inte orkat göra nya inlägg..

Besök i Nostalgibyn i Fellingsbro- Frövi med P och M :)


 





Solning och bara vara för en stund på min kraftplats i skogen... härlig musik, djur runt omkring och den vackra naturen med dess dofter :)




Med storskruttan på en liten skön skogspromenad i hålan..
blåbärsätning och lite mor och dottersnack <3
Kroppen ville knappt röra sig men jag gjorde det!!
 


  

Sen igår blev det en härlig hojtur igen (tur man har fler runt sig som har motorcykel) =P
Såå tacksam för det uppskattas så mycket.. jag njuter för fullt av det!!
Fiina Ängelsberg :)


På kvällen efter jag fått en liten tupplur och min energi bara hade några procent kvar så hängde jag på till Hamnkrogen där grymma ukelelebandet FU*K spelade..
riktigt bra är dem och det var trevligt förutom allt stoj och överförfriskade människor..
Tror nog mitt huvud var för kaosartat och min kropp för dålig för detta, men jag ville så gärna höra dem :/
 
Hade dock väldigt kul under någon timme :)
Nu känner jag den där deckande känslan komma och dags för lugn och ro för kropp och själ.

<3 Namaste


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar