tisdag 16 juli 2013

Utrensning, sol och energi...

Idag fortsatte jag min bearbetning av mig själv och utrensning på min kraftplats i skogen.
Solen sken och värmen gjorde gott för mig :)
Tog med akvarellfärgerna samt akrylfärger och började måla från det som kom från mitt innersta...
Absolut inget direkt motiv utan bara vad handen och penseln vill...utrensande för min själ :)

Jag njuter fullständigt av att vara i skogen bland alla djur och nästan höra träden tala till en när de rör sig med vinden...


Lite mellanmål blev det med några tuggor av denna ekologiska råchoklad.. nyttigt ;)


Nu bara ÄR jag och försöker få bort tankar som förgiftar mig...
Har en sådan stark magkänsla av något som jag inte vet om det stämmer eller ej.. skulle vara skönt att få det bekräftat... haft det under en tid nu och det pockar på mig emellanåt, drygt :/

<3 Namaste And A lot Of Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar