torsdag 15 augusti 2013

Dåligt av mig...

Har inte gjort något inlägg på ett tag... har varit för mycket för mig med vardagssysslor och diverse.. och min ME har varit dryg :/

Helgen som var blev skoj med endel socialt umgänge i "hålan" :)
Musikkryss vid Eskiln och bara umgås sen med fin vän och nya människor, alltid kul :)


Sen känns det som mitt huvud har gått på högvarv i veckan.. varit mycket ärenden/läkarbesök och möten jag har varit tvungen att göra.. det tar nå fruktansvärt på min kropp och knopp samt vardagssysslorna ska vi inte prata om :/
Tur jag har storskruttan som hjälper mig mycket <3

Har ändå haft nån "bättre" dag men jag är så fruktansvärt envis och velat haft gjort allt så jag slipper ha det släpande sen..dumt javisst, men ändå skönt.

Nu ska jag inte tynga nån med mitt skit, jag mår ändå oki och känner mig glad och är lycklig på mitt lilla vis :D


Och jaa jag vet, jag är verkligen jättesmart ;))


Och det här är jag i ett nötskal!!

Jag är beroende av chips och nu ska jag bara ta ett eller ett par, får se hur det går... ;)

<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar