torsdag 15 augusti 2013

Hur länge ska man orka...

Varför ska jag alltid bry mig så in i h*vete mycket om sådana som inte bryr sig om en annan...hjälpa, stötta och finnas...
Varför ska jag alltid försvara olika sorters människor inför andra för att jag verkligen tror varje själ har både gott och nåt fint i sig vare sig de har "onda" sjukdomar eller hamnat snett etc etc...
MIN själ orkar inte bara ge och ge av mig själv längre...skulle jag sluta med det är det INTE jag, så det vill jag inte..
MEN jag vill få respekt och känna att någon värdesätter mig på nåt sätt.. inte få skit eller bli utnyttjad :(

Bara en tanke.. vill bara såå väl :´(




Varför ska jag vara sådan känslomänniska och varför ska jag bry mig såå mycket om andra när de mår dåligt eller annat??!! ...
Min själ vill att alla ska må bra enda in i deras själ och jag vill att människor ska ha glädje i sina liv och vara lyckliga!!

På gott och ont är detta...


<3 Sat Nam




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar