fredag 16 augusti 2013

Många tankar...


Denna afton spenderades med dottern i soffan framför filmen Eat, pray, love som man sett otaliga gånger :D
Det är en underbar och tänkvärd film och precis i de tankar om livet jag har och det jag är i...
Vi pratade djupt om livet, vår själ och hälsa.. hur man ska tänka.. vad man ska göra för att få bort dåliga tankar.. hur livet är och hur man vill det ska vara osv osv..
Skoj är det och väldigt nyttigt med :)






Och nu är det en massa jag själv har inombords, en massa lärdomar och känslor.
Sånt jag vill få ur mig, saker jag vill lära mig eller som jag vill ska finnas i mitt liv framöver.
Jag blir glad för jag vet att många är lyckliga och mår helt oki.. samtidigt som jag vet att många har ett helvete eller har det sådär jobbigt med olika saker...

Hur jag själv mår??
Väldigt blandat just nu.. jag ler och känner mig tillfreds,lycklig och ganska bra trots det vanliga jag har..
Men samtidigt dyker det upp andra konstiga känslor lite titt som tätt..
Undra hur kroppen orkar med att få till det med de olika som cirkulerar runt :D
Japp massor av tårar har runnit nerför mina kinder idag..

av både tacksamhet, underbara människor och sorgsenhet över några andras energier som bryter ner mig på olika vis.



Har många gånger sagt till mig själv att släppa sådana energier.. dessa människor kanske inte ska vara i mitt liv just nu...

Men jag vill inte att livet och världen ska behöva vara så.

Nåja det visar sig.. ;)
Sömnen är viktig för min läkning så det är nog dags att försöka blunda lite och se hur det går denna natt...
Vill gärna drömma nåt hmm.. ja nåt bra helt enkelt hihi..
Och kan då den bra drömmen bli verklighet också så vore jag nöjd och gla´!!



<3 Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar