tisdag 27 augusti 2013

Nostalgi, drömmar och en deckad kropp...

Råkade göra lite för mycket av vardagssysslorna här hemma.. dvs städning, fast jag ständigt tog vilopauser...Nu ligger man här med en riiiktigt kokande kropp (känns som väldigt hög feber), halsont och fruktansvärd huvud-/ledvärk... får skylla mig själv :(
Är så det blir när man har ME.

Nåja jag ligger här och ser den härliga solen utanför fönstret och kom och tänka på när man var yngre och jag ville bli hippie.. tyckte kläderna var underbara och deras tänk var rätt oki, för det mesta :D
Ville åka på Woodstockfestivalen och lyssna på Jimi Hendrix och Janis Joplin b la hihi..
Vara en riktig bohem, hur skönt skulle inte det varit?!!


Såg på massor av 70-talsfilmer och även de från 60-talet..
gillade dem mycket.
 

Sen råkade jag nu få upp en bild på Jared Leto och började att tänka på hur bra serien "Mitt såkallade liv" var :))




Ja det var tider det... slurp.. ;))

Fast jag har sådan huvudvärk och knappt kan titta eller tänka så började jag även titta på små torp och småhus som är tillsalu.. gärna med sjötomt då såklart..
Åhh vad jag längtar till när jag ska ta tag i den drömmen ordentligt..snart så ;)
Och hur fasen jag kan blogga nu vet jag inte.. känner mig döende, men blir galen av att bara stirra i taket eller att blunda..är inte kul alls :(


Men jag leeeer..det ni!!!

<3 Sat Nam and lots of love to you all



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar