söndag 25 augusti 2013

Va dig själv...


Man ska inte vara som alla andra.. bara vara sig själv!!
Våga gå mot strömmen, för det är det härliga med människor att alla är så olika egentligen :)
Jag gillar det som sjutton och inget som jag tycker är konstigt heller..
Våga göra saker, säga det ni tycker och känner och se allt som normalt och naturligt.

Jag dömer ingen.. man kan tycka att man har konstiga tänk eller annat, men jag har aldrig sett det så när någon har berättat saker för mig, som den kanske tycker är pinsamt osv.
Tycker bara att den personen ska våga öppna sig och faktiskt tycka det är helt oki att känna, vara eller ha dessa tankar.
Världen skulle vara så mycket lättare om ingen gick och höll emot och tro saker vara märkliga eller pinsamma för att blotta till andra.

Umgås man med mig så behöver man inte vara rädd för att känna så iallfall ;)

Jag är som jag är, tycker ni inte om det är det helt och hållet era egna problem :)

<3 Sat Nam
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar