lördag 10 augusti 2013

Vägledning...

Drog ett par orakelkort för ett par dagar sen för att få lite vägledning och se var jag är på väg... få lite hjälp :)

Först ett från änglakortleken:
 

Jag har ju som sagt mycket idéer om min framtid... ser ändå positivt på den trots att jag för tillfället har denna "kroniska" sjukdom...

Detta kort betyder att jag ska tro på mina idéer och lita på dem.
Änglarna finns där och hjälper när jag behöver, när jag är sårbar och få vägledning.

Ytterligare betydelser är att man inte ska bekymra sig om detaljerna, de tar hand om sig själva efter hand.
Ska inte tveka utan göra detta, min idé är bra och gudomligt inspirerad.
Jag kan tryggt göra förändringar och fortsätta framåt.   


Tog detta kort från Psychic Tarot Oracle Deck :)

Detta kort betyder att bra saker kommer hända om jag bara har tålamodet och släpper min kontroll.
Jag ska nu ta det lugnt och tänka på vad som kommer längre fram innan jag fortsätter.
Jag ska omvärdera mitt mål, relationer och ekonomi..
ta mig tid att tänka igenom varje del för det är ingen brådska med planeringen för att tillslut få en lyckad framtid.

Jag ska nu gå igenom vad som varit bra förr och se hur jag kan handskas med eventuella framtida svårigheter/problem, komplicerade beslut och situationer.

Det som är intressant med detta är att allt verkligen stämmer.. det jag håller på med för fullt..
Jag reflekterar, bearbetar, analyserar och ser vad jag gör för fel i olika situationer..tänkandet etc..
Jag har mycket som jag är frustrerad över med mig själv , hur jag reagerar och tänker i vissa situationer.
Inom mig vet jag att det är fel, men att ändra impulsen av en viss handling är inte gjort på en handvändning.
Jag har kommit långt, faktiskt.. men jag är inte helt klar än :))

Men jag kan inte rå för när andra är märkliga.. måste bara ta bort frustrationen ibland som smyger sig fram.
Ignorera saker och låta det försvinna från mitt inre.. för jag kan inte få andra att ändra på konstiga beteenden, det måste de upptäcka själva och klara av på egen hand.

<3 Sat Nam      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar