söndag 22 september 2013

Heldöd.se...

Så här har jag varit idag efter flera dagars roligheter..
Ibland blir jag lite frustrerad när kroppen inte funkar, men bara gilla läget.. är ju lycklig ändå ;D

Bara vila och göra det bästa av situationen :)

Njuter för fullt på min balkong fast höstrusket är här..

Läste något idag som jag har förespråkat länge.
Man ska bli påmind om det hela tiden, det är bra..
Det finns inget som två människor aldrig kan reda ut om viljan och kärlek finns där.. om det så gäller ens partner eller vänner etc..
Man ska våga möta alla känslor om det så är jobbiga eller obekväma..
Bara man pratar med varandra och är öppen..
DET har jag alltid tyckt och det funkar faktiskt om bägge är med på det och kan prata :)


Tack T för att du tog upp det.. det behövs påminnas om och alla behöver nog lära sig det.
Allt blir såå mycket bättre och enklare då <3

<3 Love and Light

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar