onsdag 18 september 2013

Hmm :D

Tänk vad detta kan stämma bland många.. sjukt egentligen.
För min del är jag ingen sån som tar kontakt med någon bara för att det inte finns någon annan att prata med etc.
Klart att man någongång känt att ;Oj vad längesen man hörde från just den personen och då tar kontakt.. men dock aldrig genom falskhet.

Så ni som verkligen vill ha kontakt med mig och ha mig som vän.. var ärliga!!



Jag är ju väldigt öppen av mig med vissa människor eller rätt ofta faktiskt.. men med vänner som jag inte umgås med så ofta brukar jag vara lite försiktig med att öppna mig alltför mycket för.
Känner genom intuitionen att vissa verkligen inte kan hålla tyst för andra eller som mer är nyfikna och egentligen inte bryr sig.
Finns tillfällen jag helt struntar i det och låter dem prata.. orkar liksom inte bry mig, och då är man väl en intressant människa isåfall om de lägger sin energi på att prata om en ;))

<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar