söndag 22 september 2013

Lite skoj :P ...



Igår trotsade jag verkligen min trötthet och utmattning efter fredagens ståhej med att åka till Stockholm, hälsa på brorsan och se GP speedway på Friends Arena :)

Det var faktiskt en bra arena för man ser nog bra på alla platser :)

Satt iallafall jättebra till och stämningen var bra.

Men gillar inte tunnelbanor och pendeln..bara drygt för mitt huvud och föör mycket synintryck, men det gick ändå för det var ju speedway wohooo!! ;D


(Här nedanför är lite lånade bilder från Speedway Grand Prix eftersom jag inte har en bra kamera)

 

En favorit är ju suveräna "Woffi"!!
Ung, talangfull och snart kanske även världsmästare..hoppas hoppas :D

 

Greg Hancock in action.. duktig förare det med fast äldre :)
 

Här är vinnaren för kvällen danske Niels-Kristian Iversen :)

Blev tyvärr en skadad i början och Gollob fick ta ambulansen från arenan..trist det, han är en duktig förare.

Nu ligger jag iallafall helt död efter dessa dagar.. blev lite för mycket för min kropp men det var det värt!!!
Måste ha skoj i livet med annars pallar jag inte med denna sjukdom.


Får se hur kvällen blir om man får lite mysbesök...

<3 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar