lördag 21 september 2013

Vinmässa och mys..


Igår var jag och min goa vän på vinmässan.. har alltid velat gå på vinprovning så detta var ju jätteskoj :)

Hade vilat som fasen till detta kan jag säga, men ändå blev det mycket synintryck.

 
 

Träffade på MysErnst också..riktigt trevlig karl det där ;))
Blev att testa en massa goda viner.. bara röda då för min del denna eftermiddag.. många ekologiska viner också :)
Sen blev det dessa goda mojitos.. såå läskande och mumsiga :P

Var mycket småplock att smaka på.. och lite inköp blev det :)

Detta vin brukar påvarna ha på sitt bord fick vi höra :D
Var rätt gott faktiskt och en väldigt snygg flaska var det!!
 
Rekommenderar verkligen er att gå på detta, så skoj att höra om viner och annat :)

Senare mot kvällningen blev det lite tacosshopping och annat för storskruttan och den andra lilla skruttan som var med.. P och jag satt mest och väntade :D
Alla var helt slut, men vi hann med fredagstacomyset iallafall :)



<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar