onsdag 27 november 2013

Blää rent ut sagt...

Detta stoppar vi människor i oss och tror kroppen mår bra av det.. eller mår bra men att vi inte kommer att påverkas så mycket.
Jag har verkligen börjat tänka på vad jag stoppar i mig och köper mycket ekologiskt fast det är dyrare.
Förstår inte att det ska vara så, frustrerande!!


Nä fy sjutton för alla mediciner folk stoppar i sig som det vore godis.
Bara gifter och skit i de där och läkemedelsindustrin tjänar mer pengar.. även läkare tjänar på det..
De hjälper bara de ytliga symptomen oftast om de ens hjälper och går aldrig in på själva problemet och på djupet.
Jag har mycket erfarenhet med både läkare som ger ut tabletter till höger och vänster och vet inte ens vad man har för problem samt mediciner som gör en sjukare än vad man var från början.
Nej tacka vet jag alternativa och naturliga grejer som faktiskt har hjälpt :)

<3 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar