måndag 18 november 2013

Deckad.se...








Så kom det då till sist.. den riktiga deckningen.. ändå inte lika som tidigare (så det tar sig, peppar peppar)
Men om jag säger så här, den räcker till..fyy fasen så kass man blir och plågas med värk, höga feberkänslor, ett huvud som man helst vill hugga av,fingrar och händer som har svårt att fungera för all ledvärk och kyla och en utmattning som inte går att beskriva...

Igår ville jag kolla på film för att det är så fruktansvärt tråkigt att bara ligga och blunda (som man helst skulle vilja göra) men färgerna och alla intryck på tvn blev som explosioner i ögonen och huvudet.
Men jag kämpade på.. envisa jag :D

Idag känns det pyttelite bättre men orkar inget och fortfarande värk.. måste ju duscha senare så mysbesöket inte tuppar av :D
Men hur ska jag orka det??

Får ta fram envisheten igen.. som jag gör nu när jag skriver på datorn.. får hålla på och radera för fingrarna är stela och gör ont men det går ;)

Snart ska jag väl få någon bättre dag då jag måste försöka rensa ur mitt förråd och baka lussebullar med storskruttan..
Den dagen kommer väl..bara vänta och se..

<3 Love And Light

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar