onsdag 20 november 2013

Kram till er som behöver...

Finns så många fina själar som inte mår bra för tillfället.
Tänker på er och vill kunna göra så mycket för att allt ska bli bra <3
Det kommer en dag när läkningsprocessen är över, när bearbetning av olika saker börjar gå mot sin ende, när den situation just du är i har ändrats, när livet vänder, när just du har ändrat dina tankegångar eftersom tankens kraft är så stor och kraftfull och när acceptans och förlåtelse börjat få fäste...
Har själv varit riktigt på botten ett flertal med gånger så jag vet vad det handlar om, jag vet hur ont och jobbigt saker kan göra samt att livet kan kännas som ett stort svart hål där man undrar vad man har i livet att göra.

Hur ilska kan ta sådant fäste att man har lust att gå ut och mörda folk.. en frustration så stark att man själv blir livrädd för vad känslan gör med en... att man själv kan utföra en hemsk handling fast den lilla personen/själen man är sitter inspärrad djupt där inne i mörkret och skriker på hjälp...

Jag har kommit ut från det där.. min demon har släppt mig.. jag är fri men med mycket lärdom kvar inom mig.
Finns dock kvar moln som skymtar förbi som jag håller på att blåsa bort.. läkning på djupet..
Men det sker inte på en handvändning, det är en lång process.. men jag är lycklig idag.. accepeterar det mesta, är väl bara förlåtelsen som är kvar.. det dåliga samvetet.. och en gnutta frustration som kan komma droppandes..

Ska bli FRI... snart.
Jag bryr mig mycket om er alla ska ni veta..finns här i mån av ork.


<3
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar