torsdag 7 november 2013

Mitt i veckan...



Idag laddar jag för lite yoga på Shanti.. ska bli skönt!!
Min kropp har gått in i en negativ period igen då jag blivit mer vätskefylld och leder är väldigt stela.. allt gör ont, knutar som skulle behöva knådas ut och det knakar överallt.. inte skoj alls!!
MEN jag överlever detta med, för min inre själ mår ju inte dåligt för det.

Nog för jag har småsaker där jag fajtas lite med min magkänsla, men det kommer lösa sig det med.. med tiden.

Igår kollade jag på "Dumma mig 2" med storskruttan.. hade lite mys då jag har legat halvdeckad några dagar med utmattning och fruktansvärd ME huvudvärk..
Hon tyckte nog jag var helskum, för jag kunde liksom inte sluta skratta i början.. ni vet sånt där hysteriskt skratt :D
Den var ju superrolig!!!


Känner mig superäcklig..man kanske skulle duscha idag kanske ;))

<3 Namaste




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar