onsdag 27 november 2013

Myskvällar är de bästa...


Fasen går inte att föra över bilder från mobilen längre, därför blir de så här kassa och suddiga.. är nog datorn som snart har gjort sitt :(

Har iallafall haft någon myskväll med lite "bra för hjärtat" dryck (bara lite).. underbart gott ibland!!
Bra för själen att filosofera och bara vara.




Har inte mått bra nu de senaste veckorna och måendet pendlar.. har legat deckad med hemska influensasymptom och värk och det var ett tag sen jag hade sådana plågor.

Blir väl bättre om jag bara får vila nu.


Var på bio "The hunger games: Catching fire" för någon dag sen med storskruttan och passade även på och handla en julklapp åt mig själv, eller två :D
Jättehärligt mandala påslakanset och en till temugg till "samlingen" från Indiska :)

Haft enorma smärtor i magen och vara fullständigt uppblåst några dagar efter det.
Har fuskat och ätit både vete och en massa socker i form av lite godis som slank ner på bion.. tål det inte alls, blää :/
Usch vill inte må sådär igen!!


Får fortsätta med mina stora mängder chips istället fast jag inte mår bra av det heller :D

Måste skärpa mig!!!


Nu självdö ett tag...



<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar