torsdag 14 november 2013

Skoj och mys... (helgen som var)

Nu var det några dagar sen jag bloggade.. skrev överskriften för några dagar sen men orkade inte mer, orkade liksom inte tänka.
Har varit alldeles för mycket för mig ett tag och jag har vilat och försökt balanserat men alltför ofta lägger jag på mitt skal och blir en robot, bara för att jag vill så himla mycket... vill ha kul när man mår som man gör jämt och ständigt.
För att ibland glömma att man är sjuk och pinas med detta.

Helgen spenderades i "Hålan" med både lugnt mys och bluesjam med P b la :)
(Tyvärr inga bilder togs då jag glömde mobilen hos P när virriga jag försökte få med mig/på mig allt innan vi drog till Götis)

Var riktigt skoj då det kom väldigt mycket folk och alla är så trevliga och stämningen är på topp.
Gillar verkligen de där eftermiddagarna/kvällarna när de är :)
Sen spelade även Krusbärs Bloos orkester...superbra som alltid samt Vincent Jedelius hade spelning lite senare.
Tror du att jag som blev sååå slut och egentligen bara ville hem och lägga mig under täcket för sömn gick hem tidigt??
NEJ, var ju så trevligt, så klart jag blev en robot fast jag kände smärtan i kroppen och hur utmattad jag var.. kunde knappt ta mig hem :/
Men kan säga att såna helger gör att jag orkar leva på nåt sätt.. jag är tvungen helt enkelt.



Nåja, har varit deckad sen dess och bara fått lägga på masken när storskruttan fyllde i tisdags :)

<3 Love And Light

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar