fredag 15 november 2013

Underbara älskade storskruttan är 15 år!!!

 
Har inte lagt ut detta inlägg än från i tisdags då jag inte orkade skriva..
För 15 år sedan föddes mitt ljus..mitt allt..min underbara storskrutta <3
Höggravid satt jag på min 20-års dag och bara väntade på att månaden skulle gå fort så hon fick komma ut.
Med rasande fart kom hon till världen.. och med rasande takt har dessa år gått och hon har vuxit till att bli världens bästa, klokaste och finaste tonåring!!


Tänk vad åren går fort.. jag känner mig inte äldre än då när hon föddes, känns hel märkligt :D

Samma dag för ett antal år sedan dog även min goa fina mormor.. var både glädjen och sorgens dag då <3
Hon var så humoristisk och klok.. saknar henne mycket men hon finns med mig nu och stöttar i svåra stunder, varnar när mina val kan bli lite fel och hittar på bus.

För nåt år sedan var jag jag dum nog att göra anden i glaset igen med min syster vid några tillfällen.. varje gång hände det massor av saker och jag fick varningar.. en gång visade sig mormor o morfar för mig och den känslan jag fick då var bara dyster..gick knappt att andas för det blev som ett tjockt vakuum i rummet..syrran kände det samtidigt fast hon inte såg, men istället fick känslan av sorg o började gråta fast hon var glad...de såg så ledsna ut men ändå bestämda.
Jag vet att detta är något man absolut inte ska hålla på med eftersom man drar till sig fel energier och de fick mig verkligen att sluta.

Nu är jag glad att hon finns vid min sida..hon sprider ett lugn när hon kommer <3

<3

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar