fredag 27 december 2013

Drog ett kort...

Blev ett bra kort om min framtid.
Det betyder början på något nytt, rikedom och nya "affärer"... att jag har jobbat hårt för detta samt kan även få som en gåva på nåt sätt..
Man kan tolka det på olika sätt men känns bra detta :)

Bara tänka framåt nu och tro gott och positivt om saker.
Jag har viljan och drömmen så kommer aldrig ge upp!!!

Tog även ett orakelkort från en annan kortlek som beskrev att jag hade änglarna med mig.. att jag skulle se det stora hela i livet och vara "ovanför" eller hur man nu ska beskriva det.. se livet på ett annat sätt än hur det är..
Och det gör jag oftast.. gillar inte hur världen ser ut men kan ändå se allt fint i den :)


Med detta säger jag natti till er fina!!

<3 Sat Nam
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar