måndag 9 december 2013

Mor o dotter gör typ stan...


Efter en lugn och mysig helg där det blev lite Pizza Hut frossa med coleslaw..loove it!! och annat gott samt liite handling (föör mycket folk för mitt arma huvud och kropp), en tur till mysiga Saluhallen Slakteriet, en snabbis till Fagersta med P för att rasta knasig hund, samt myycket vila :D,  så fick jag och storskruttan lov att göra stan en sväng för lite ärenden idag. 
Skulle helst velat vara hemma och bara tagit det lugnt och balanserat mig lite.
Men fick ju träffa mina goa arbetskamrater och saknaden är ju stor efter dem!!

Storskruttan provade jeans etc och jag kunde då vila i provhytterna..utmattad mor hade tur med sittmöbler :D

Nu försöka få denna vecka att lugna sig lite då.. de bara rusar iväg och tycker inte jag hinner med och orkar med allt jag borde/vill göra, måste ju vila så förbaskat mycket hela tiden för att balansera allt och slippa decka så ofta.
Nåja bara andas och ta det som det är ;)

<3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar