torsdag 26 december 2013

Myys på juldagskvällen...

Tillbaka i storstan helt solo... blev ingen utekväll för mig utan hade myys i massor istället :)
Bättre det än att trängas bland fulla människor och slösa pengar alldeles i onödan ;)
Vet ej om jag skulle pallat det heller så..


Lite skön blues fick det bli och en lakritscigarr på det...
Bara njuta av det underbart sköna julvädret...barmark, plusgrader och en känsla av vår i luften.

Skulle vilja måla lite tavlor nu.. känner att skapandet finns inom mig, skapandet av mitt inre och det jag får till mig..
Känns som jag verkligen lär mig saker varje dag nu om hur jag ska tänka och vara för att må bättre inombords och se allt det fina som verkligen finns runt oss.
Nyheter och sådant på tvn går helt bort.. det gör att jag mår sämre.. och jag lider inte nu när jag inte får negativ info varje dag av det.
Man vet att saker händer ändå och jag kan inte göra mycket åt det dessvärre :/
Försöker hjälpa på annat sätt så mycket det går.

Nu försöka ha en skön morgon och dag utan stress och annat som stör mitt inre lugn :)

<3 Sat Nam
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar