måndag 10 februari 2014

...

Jag vet inte vad man ska säga än att är man ärlig och öppen om allt så är inte det bra heller.
Funderar på hur man egentligen ska vara?!
Jag vill vara ärlig och sann mot mig själv som mot andra.. man måste lyssna på sin intuition och ibland kanske man får stå där chockad och besviken pga det :/
Dubbelmoral går också bort så vill människor hålla på med sådant så hoppas jag det inte sårar andra.

Jag är glad åt livet trots allt man har med hälsan och jag är lycklig men trodde faktiskt vuxna människor kunde prata om saker och bete sig som just vuxna.
Nåja allt har en mening och jag vill inte någon något ont.
Har jag gjort något elakt fast jag själv inte har förstått det, så vill jag jättegärna att den person som känt så säger något till mig så jag kan ändra mig.
Är inte meningen isåfall och ber om ursäkt om det är så :)
Men just nu känns det inte som jag har varit elak utan bara varit ärlig och sagt vad jag känner och tycker etc till alla jag umgås med.
Förklarat mig om det är nåt som är otydligt.
Vill dock ha samma tillbaka..

<3 Love and Light

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar