fredag 14 februari 2014

Fredagskramar skickas!!!

Idag ska det visst vara alla hjärtans dag.. vad nu det är då jag tycker alla dagar ska ha med kärlek att göra.
Är bara ett kommersiellt jippo och en stor press för många.. nej sånt skippas!!
Och ni som känner er ensamma så kan jag meddela att vi har hela universum runt oss så ingen är ensam <3

I helgen då storskruttan (den bästa och underbaraste dotter som finns <3 ) åker till hålan (blir mycket märkligt då jag inte varit själv på lääänge) så kommer jag förhoppningsvis umgås en stund med fina själar om kroppen orkar :)
Annars trivs jag väldigt bra med mig själv med.. lite myys blir det..

Har vårkänslor nu, helt underbart med denna "vinter" fast jag längtar efter lite mer värme :)
Behöver rehab i värme (inte vanlig svensk sommarvärme) och lugn o ro för själen, men svårt att finna bra ställen för det just nu känns det som och prisvärt... tiden kanske inte är rätt ;D

Sänder iallafall massor av fredagskramar och hoppas ni alla får en fin helg!! <3

<3


 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar