måndag 10 februari 2014

Uppdatering... blues i Hålan..


Storskruttan fotar medans jag vill läsa och vila mina öron för ett tag :))
 


 

Första helgen i februari blev det att ta sig till Hålan igen med storskruttan för Bluesföreningens årsmöte samt en fantastisk spelning med Sky High :)
Trevliga människor..lugnt och skönt och underbar musik är rehab för mig och min skitkropp.
Lite jobbigt är det såklart med intryck och att vara social för efteråt får man vila massor.. men det är det värt!!

Har uppdaterat lite bilder till tidigare inlägg pga överföringsproblem av bilder från mobilen.
Bloggar när jag orkar för det tar rätt mycket energi ibland så instagram kan komma i första hand.
Blir i och för sig inte ofta där heller i perioder men det är kul att dela med sig av saker :)
Lite terapi för mig.. ;))


<3

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar