måndag 10 februari 2014

Yoga terapi...

Den holistiska yogan är helt underbar!!
Sist jag var på Shanti för yogapasset som bestod av att släppa loss och frigöra... öppna upp sitt hjärta så blev det som vanligt saker som hände i kroppen.
På min vandring hemåt blev jag plötsligt känslosam fast jag var glad.. men kändes skönt att det rör om och släpper från insidan allt som behöver ut.
Har en helt underbar yogafröken som är riktigt duktig med allt som har med vår kropp och inre att göra <3
Har sådan tur att få delta på hennes få pass hon har förutom all utbildning etc som hon utför.
Allt har en mening som sagt och saker kommer till en när man behöver och vid rätt tid för det :)

Har även mediterat hemma med att öppna upp hjärtat som hon visade hur man skulle göra och mer sådan meditation blir det.. ska göras idag med.
(Kommer lägga ut en bild sen)


<3 Sat Nam " Sanning är min identitet" "Jag är sanning" 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar