måndag 14 april 2014

Efter en paus...




Har inte varit in på bloggen på länge nu.. har inte haft orken att prioritera den alls.
Har instagram som är lättare och delar av mig själv där oftast :)
Men tack till er fina som verkligen hänger kvar, trodde det inte alls skulle vara någon läsare här efter så lång tid :*
Delar några bilder av mig själv vid olika tillfällen under denna tid...
Har både varit skön meditativ tid i skog och mark, lite krascher med kroppen som jag nu är van vid och som alltid kommer efter intryck eller fysiska rörelser och underbara roliga stunder :D
Har börjat yoga mer hemma och gör olika chantings/meditationer och det gör mycket för mig.
Ojj vad jag ÄLSKAR livet trots allt!!! :)

Jag är som en ny människa fast jag dras med detta och känner mig lycklig för att få ta del av allt som sker.. allt jag får lära mig, både bra och dåliga saker :)
Har lärt mig så otroligt mycket om människor och mig själv samt beteenden och vad som orsakar dessa hos oss..
Att man verkligen måste gå djupare in i sig själv och ta tag i grundproblemen.
Är spännande att "studera" andra och sig själv :D

Jag kommer bara längre och längre på min väg och jag bara ler...

<3

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar