måndag 14 april 2014

Lite som hänt...


(Sista bilden är från Bluesjam samt ukelele bandet FU*Ks spelning i hålan i lördags.. punkbandet DOKA spelade också :)
Hade en jätteskoj kväll med fina människor och en ny vänskap med intressanta samtal.. tack till er alla :) )

 
Jag är helt såld på blues.. underbar musik som verkligen är en meditation för min själ :)
Har träffat helt underbara människor genom det och jag känner att jag själv stärks med olika saker i och med detta.
Kan tacka exet att jag kom in i denna musikgenre.. allt har ju en mening och varje människa genom livet ger en nåt som man behöver lära sig eller ha i sitt liv etc..
Var med ett gäng till Hedemora bluesjam också för någon vecka sen.. hur mysigt ställe som helst och kul att se/höra lite nya musiker och människor :)

    

För ett antal veckor sen målade jag om ett av mina buddhahuvuden till svart.. detta var första varvet och det behövdes bara två.. nöjd nu :)
Det finns så mycket i livet jag vill göra och är glad att jag har envisheten och den starka viljan.. hade jag inte haft den så skulle jag nog inte levt idag.
Ingen utomstående ser hur jobbigt det är att leva med ME:n.. eller kan nog förstå hur det är att ständigt gå med jobbiga influensasymptom samt att kropp och huvud verkligen inte pallar mycket.
Men jag är så van med detta nu och prioriterar, vilar o vilar och balanserar mig.. jag mår superbra psykiskt och älskar mig själv mer än någonsin (jiiippii äntligen ;D ), gillar mitt egna sällskap och jobbar varje dag med mitt inre.

Klart jag har fel och brister och även har vissa mindre bra dagar då min självkänsla är sämre, men inte alls som förut.
Jag känner glädje mest hela tiden, ser positivt på i stort sätt det mesta och jag vill få mer lärdomar om hur jag ska handskas med mina dåliga beteenden.
För självklart har alla människor det i olika grad.
Wohooo till livet ni fina själar!!! :D
<3    




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar