måndag 19 maj 2014

Kärlek...



Eftersom att mycket nu börjar falla på plats (har fortfarande mycket att lära) och jag trivs i mitt egna sällskap.. älskar mig själv mer och mer och känner att jag inte behöver något, eller flyr till något för att må bra i mig själv så kommer jag heller inte söka efter någon att dela mitt liv med.

Kärleken kommer när den ska och när det är meningen för det.
Jag kommer lyssna på min intuition och verkligen känna efter om kärlek finns om någon dyker upp på min väg.
Nåt destruktivt vill jag ej ha och mår då bättre att vara själv.
Dock ångrar jag inte något av mina förhållanden som jag haft, eftersom jag skulle lära mig av de personerna och allt som det medförde.
Tacksam över både de bra och dåliga sakerna som skedde.
Har även varit fullständigt ärlig de senaste åren mot både andra och mot mig själv och det är oerhört skönt och befriande.
Olika måenden och erfarenheter har gjort olika beteenden och har nu jobbat med mig själv och fått nya lärdomar.. när sen två personer med "skador" slår sig samman så kan det krocka.. gäller bara att stötta och jobba tillsammans.
Man är två i partnerskap och gemensamt ska man lösa svårigheter som uppkommer.

Kommunikation är så viktigt mellan människor och jag älskar de som pratar om allt eftersom jag är sådan själv och vet att det är viktigt.
Inget är konstigt och allt är naturligt :)

Jag bara är nu och hoppas jag en dag får känna förälskelsen igen och den riktiga kärleken som värmer ens hjärta.

Men inget som jag stressar efter trots att man saknar närheten..

<3 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar