måndag 19 maj 2014

Min bästa!!!


Min underbara tonåring!!!
Hon är den bästa som finns och jag är otroligt stolt över henne <3

Jag behöver aldrig tjata.. hon hjälper till i hemmet varje dag om det behövs..diskar, dammsuger, städar, lagar mat..
Hon är ekonomisk och vet pengars värde.. är insatt i vad saker och ting kostar och vardags ekonomi etc..
Faller ej för grupptryck och är mer en mamma åt sina vänner i skolan då hon påminner dom om saker, hjälper dom med olika ämnen, om de mår dåligt... uppmärksammar de som blir mobbade och försöker få de vuxna att se så de kan bli hjälpta.. och mycket mer.
Hon dricker inte alkohol, springer inte ute så jag behöver vara orolig och tar ansvar för vardagliga saker..
Behöver aldrig väcka henne för hon sköter detta själv och går snällt upp fast hon är trött och fixar sig.
Sina läxor sköter hon med bravur utan att jag behöver påminna henne.. och hon får bara beröm i skolan hela tiden.
Klart hon får dåliga dagar ibland som alla andra men det är inte så ofta.
Vi kan prata om allt och vi står otroligt nära varandra.

Jag är tacksam, rörd, stolt och älskar henne mest i hela världen!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar