tisdag 19 augusti 2014

Deckad, men det är ljust i mörkret...


"Tankarna är suddiga de få som finns kvar.
Mitt nu är i stillhet där värmen stiger dag för dag.
Leendet finner jag och jag släpper det ej.
Fast det ligger i det dolda känns det helt okej.
Idag är idag och vem vet vad morgondagen ger.
Jag hoppas på styrka och att mitt leende jag har du ser."
Kommit underfund med vad som gjorde att mina symptom bröt ut ordentligt efter en tid (haft i mindre skala och orkat lite mer under en period).. chakrayogan igår!!!
Underbara yoga och meditation som verkligen rensar skiten ur kroppen.. inget ska ligga latent eller som blockeringar inombords :)
Nu viila och rehab..wohoo för aha-upplevelser!!
Tycker livet är spännande jag, låter knäppt men så jag är. :D

Jag blir själv förvånad hur fasen jag kan vara så uppåt och positiv när man plågas så in i h*vete.
Kan säga att allt det hårda jobbet ger resultat och har gjort under lång tid nu.
Som jag sa till läkaren och som han sa till mig... mitt liv har totalförändrats.
Och fast jag inte kan göra så mycket som "normala friska" kan göra så är jag lyckligare än jag någonsin har varit.. sjukt men sant :D 



Blir ju tyvärr en massa snack om psykologiskt och annat hälsodravvel här på bloggen.
Men så är mitt liv nu... jobb jobb jobb och nya insikter till ett nytt bra liv.
Men vem vet, kanske dyker upp något annat dravvel också :D

Detta är om mitt liv och som förhoppningsvis kan hjälpa andra på traven kanske.. iallafall bra för mig att kunna gå tillbaka..

Nu försöka se lite film för att förhoppningsvis lugna hjärnan så smått.

Såg tidigare idag på en skräckis "Oculus" och den var väl okej.
Gillar ju de med övernaturligt eller besatthet..
Men vad ska man se nu tro??



<3


 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar