tisdag 19 augusti 2014

Drömmen som gör mig glad...

Det är så kul att få budskap varje dag.
Siffror som klockslag är det vanligaste.. får oftast 11.11,
12.12 eller 17.17 osv..
Har läst vad de betyder och kan säga att de stämmer klockrent med var jag är idag och behöver i mitt liv :)


Inatt drömde jag b la att jag stod och tittade på djur (eller var den delen jag minns och känner hur jag kände).
Det var hundar som kom emot mig, en collie som kom fram vid mitt ansikte och en labrador som satt i bakgrunden.

Den fanns liksom med mig hela tiden kändes det som och collien var överlycklig att äntligen se mig.
Efter en stund dök det upp en stor tjock orm framför mig..
Först var jag livrädd, kände rädslan överta hela mig, men bara efter någon sekund var den med sina ögon nära mitt ansikte och den kändes trygg på något sätt.. jag t om log brett och sen vaknade jag :D

Har nu läst om betydelsen i "Solögas bok" och jag har drömt om ormar och hundar förr men glömmer hela tiden betydelsen..
Men under varje period så har jag kommit längre på min väg och börjat förstå mer och mer och det är så häärligt!!





Tacksam för dessa budskap!!
 

Under vissa perioder kommer nya människor in i mitt liv på olika vis och jag vet att dessa har en mening i mitt liv, med vad vet jag ej just nu.. :D
Jag är glad att just Ni tar kontakt och är tacksam för alla trevliga människor som jag får lära känna.

Vissa personer är helt främmande, andra bara väldigt ytligt bekanta..
Med detta kommer att jag ibland kan ha svårt att orka med allt som sker.
Vill inte vara otrevlig men jag gör så gott jag kan och ibland orkar jag inte träffa alla människor som man gärna skulle vilja träffa...gäller både vänner,bekanta och nya personer.
Och jag måste även tillägga om det finns ni som tror jag dejtar runt eller så..detta handlar absolut inte om något sådant och inget jag gör för tillfället.
Som jag skrivit förut så tar jag dagarna som de kommer.. dyker kärlek upp i livet så gör det, inget jag söker :)
Så det inte blir något skitsnack eller falska rykten som sprids runt ;)

Man behöver vara tydlig med sådant har jag märkt.

Måste även säga att jag blir så otroligt glad och varm i själen av er som tackar mig för att jag finns i deras liv.

Kan bara säga detsamma och sådana ord gör väldigt mycket för mig och att ha fina vänner berikar mitt liv på alla sätt.
TACK <3

Nu vila så mycket det går, för kroppen säger ifrån och kylan gör det lite jobbigare.
Smärta och plågande är ju bara en känsla och något som är fel i kroppen, så jag accepterar denna och njuter av en mysdag istället :)
Men älskar hösten ändå!!

<3 Lev i nuet 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar