lördag 16 augusti 2014

Morgonfix och lördagsmys...

Efter en natt med både hemska och komiska drömmar, då jag vaknade av rädsla samt av mitt egna skratt så tog jag mig motvilligt upp för att fixa lite i köket.
Imorgon får jag chiapudding till frukost igen..muums och känns otroligt bra för min mage.
Blir både mätt och den sväller ej eller gör ont :) 



Hängde på dottern på en cykeltur trots att min kropp börjar varna och vill ha vila.
Symptom börjar komma så bäst är att lyda så jag inte blir deckad.
Vi cyklade iallafall iväg i det underbara sensommarvädret och kollade vilken väg som var snabbast och kortast till nya gymnasieskolan hon ska börja i.
Det gick förvånansvärt bra, men nu kommer jag inte röra mig mer än nödvändigt känner jag.

Mitt sug efter mat och diverse annat jag inte vet vad det är säger mig att det nog är den där kvinnoperioden nu.. inte för att jag märker av den annat än att jag får dessa sug,

och dagar jag kan äta hur mycket som helst utan att känna mig mätt :))
Jo lite kramsugen är jag nog med om jag ska vara ärlig.

Men tog mig en hälsosam supergod kombucha (fermenterat ekologiskt te) för att stilla suget och få magen att må fint.. blir lördagsmys med egengjord pizza ikväll :)

Ni får ha en fin lördagskväll!!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar