söndag 24 augusti 2014

Tröga dagar och ett leende...


Denna dag har fortsatt med rehabilitering av dryga symptom.
Gjorde iallafall ett kortare yogapass imorse för att läka.
Energierna var inte riktigt så starka som de brukar men var skönt ändå :)

Jag ber verkligen om ursäkt till er som mår dåligt att jag inte orkar att finnas riktigt.
Jobbar ju själv med detta att jag måste hjälpa mig själv först innan jag kan finnas för andra och helt ärligt så orkar inte mitt huvud att tänka.
Just nu har det dock lättat väldigt smått, men måste verkligen lyssna på mitt mående och inte tvinga mig att finnas när jag själv är så dålig att jag ligger helt deckad.
Finns här ändå och jag bryr mig om er!!


Mår dock strålande och har ett leende som skiner inom mig hela tiden... känner mig så positiv hela tiden och förstår inte att allt jobb har givit mig ett så bra resultat :)


Nu ska jag dock fortsätta titta på dessa underbara kärleks/drama serier som är ikväll och känna en lättnad av att slippa tänka :D 


<3 Love To You All

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar