måndag 18 augusti 2014

Var visst en ny underbar måndag...

Jag är i min lilla bubbla i nuet.. och eftersom så många vill ta selfies så testade jag med veckans första och kanske sista ;))
Började min dag med chakrayoga och meditation..lovely!!
Tänk att min älskade dotter började gymnasiet idag.. och hon är överlycklig..
Känns så bra i mammahjärtat och tårarna kan när som helst börja rinna av stolthet.

Även hennes tandställning åkte väck.. stor dag!! <3
 

Fortsätter att vara tacksam efter läkarbesök (tack min underbara läkare som verkligen läst på om ME och lyssnar.
Behöver inte kämpa mer och förklara och förklara utan han förstår nästan mer än mig haha.
Jag tror jag är för positiv ibland och har föör mycket vilja.. men vet även hur jag fungerar med allt, så bara acceptera hur man är just nu.


Vänträff med tantsnack och mycket kloka ord hann jag med också.. vi kan det där... :D
Uppskattar dessa träfar väldigt mycket!! <3
Men att jag sen blev lite väck vet de flesta redan att jag ibland blir av hjärndimman.. eller det kanske är åldern ändå hmm..

Nu börjar dessvärre dryga symptom uppsöka min kropp men det gör detsamma.

Välkomna, här får ni det mysigt säger jag då ;D

<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar