onsdag 19 november 2014

Allt har en mening...

 ( Holistiskt hormonyogapass vid stress, utmattning, ME etc.. "för BINJURARNAS återhämtning som lugnar, släpper stress och öppnar ett hormonellt samtal mellan äggstockar, binjurar, sköldkörtel, hypofys.")
Just nu är det mest yoga, meditation, väldigt lite vardagsgöromål och vila som gäller för mig sen en tid.
Kanske är lite tråkigt för er som läser, men då får det vara så ;)
Mina influensasymptom är värre nu för att kroppen säger ifrån efter att jag gjort lite för mycket, rensar insidan genom yogan, olika produkter som sätter fart i kroppen och haft för mycket intryck.
Min kropp är fortfarande väldigt skör och känslig men dessa hemska perioder är dock färre och kortare, pga att jag balanserar och verkligen lyssnar på vad min kropp klarar av och när den säger ifrån :)

Detta yogapass gjorde jag imorse och det blev en underbar stund för hormonsystemet :)

Allt har en mening som jag så ofta säger...
Igår skulle jag varit på ayurvedabehandling men komiskt nog låste sig K ute från lokalen och jag fick en ny tid nästa vecka :D
Kan säga att det var nog det bästa som kunnat hänt då jag har möte och tandläkare och lite annat denna vecka trots att jag är väldigt dålig i mitt mående nu.
Så allt har verkligen en mening ;)

Nu vila för att orka med morgondagen.. roboten kommer säkerligen fram men då får det vara så..

<3 Sat Nam

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar