söndag 23 november 2014

Den som söker den finner...


Det sköna i att man går och lägger sig lite för sent, 
men ändå vaknar efter precis 8 timmar...
Kan bara vara överlycklig nu över att kunna sova igen efter alla år av knappt någon sömn.

Började med mitt yoga(stretch)program och en skön savasana medans dottern åt sin frukost till inspelningen av "Hela England bakar" :)
Hon skulle även vara assistent under en övning för att kontrollera min kroppshållning.. gick bra tills hon släppte taget och min ostyrsliga kropp for runt lite som den ville haha.
Vi fick skratta iallafall :D

Lite studerande blir det också trots min hjärndimma.. men det går fint ;)
Det är så kul och intressant att få en massa lärdomar och aha-upplevelser om att få balans i kropp och själ och få må bra.
Min väg till läkning..



Nu ska jag släppa den konstiga dag som var igår med b la tandvärk efter mitt tandläkarbesök..inte skoj men det är som det är och bara försöka orka ta sig dit igen då ;)
Kroppen är inte lika glad för det dock.. den reagerar ganska starkt på sådana behandlingar och triggas igång.
Bara vara i detta och vara glad att det finns lösningar.. andaaas!! 

Dags att leta upp lite adventsstjärnor för att få lite mys här hemma.
Underbara stjärnor.. tycker om himlakroppar och allt som finns där uppe i universum.. månen speciellt.

<3Love and Light  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar