söndag 16 november 2014

Jag ler med hela min själ igen...

Nu har jag börjat känna den där sprakande lyckan igen :)  
Jo lite frustration har jag kvar, men inget jag själv kan påverka och känslan får finnas men inte rota sig.
Min kropp längtar hela tiden efter skön holistisk yoga och få göra mitt individuella program med  stretchövningar.  
Det går framåt och kroppen får lära om att inte spänna sig till max 24/7.  
Det tar sin tid och muskler och leder vill inte alltid samarbeta, men det kommer bli bra detta.  
Vänta bara till den dag jag är riktigt böjlig ;D

Idag har jag förutom en stunds yoga på morgonen, fått lite färg på fransarna igen av min hjälpsamma storskrutta. Känns ljuvligt!!  
Handling och lite kvalitetstid med föräldrarna hanns med fast vilan har varit prio ett.  
Jag kommer fixa denna gigantiska vecka med möte, ayurvedabehandling som jag har längtat efter, tandläkartid, underbar yoga på Shanti och de vardagliga göromålen.  
Mycket för min knopp och kropp, men helt normalt för er andra.  
Men det ska gå bra detta har jag bestämt!! ;)
Jag är ju trots allt i bättre skick än jag var för något år sedan och är lycklig för alla framsteg läkningen tar.  

Kommer le och vara lycklig och Ingen ska få förstöra det!!
  

Drömde förresten om en ekorre bakom min frys, och en hamster som jag fick jaga när jag inte hade den i famnen och hade gos med :))
När man sen läser vad de betyder.. från "Solögas" bok..
så stämmer ju allt som vanligt helt klockrent, lovely :)

<3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar