tisdag 18 november 2014

Känslor, inre bilder och ett datapucko...



Köpte ett nytt holistiskt yogapass med min yogalärare Ulrica igår på mp3.
Mycket smidigt om man nu inte är så kass på datorer som jag haha.
Men nu är iallafall alla filer nedladdade OCH sparade tack vare hennes söta man som tog sin tid och hjälpte mig lite :D
Blir att göra detta pass imorgon istället för idag.
Gjorde istället ett fibropass som är riktigt skönt :)

Meditationen jag gjorde efteråt resulterade i tårar i överflöd.
Var inte ledsen men när jag fick bort alla egna tankar och kom in i "bubblan" så fick jag upp ett ansikte på en typ 6-7 årig liten blond pojke.
Han tittade på mig och det kändes verkligen som det var jag fast ändå inte.
Vet inte om det var ett tidigare liv, mitt inre eller någon från andra sidan, men känslan jag fick var att han han var sjuk på något sätt och inte levt till vuxen ålder.
Han var klädd i äldre kläder kändes det som.

Han var både lugn men ändå förtvivlad och därav mitt gråt.
Det var jobbigt och behövdes komma ut, men det var inte från mig utan från den lilla pojken.
Tror inte han hade vågat gråta ut riktigt.
Nåja får se om han kommer tillbaka igen inom mig.

Känns som jag börjar komma djupare in i mig själv och kan se och förstå mer och mer och samtidigt utveckla min andliga sida.
Tacksam för det och för vad yogan och meditationen gör med och för mig <3

Såg även på Malou på tv4 nyss och söta "Yogagirl" Rachel Brathen medverkade.
Hon har gjort sin resa från ett destruktivt tonår till ett balanserat och hälsosamt liv och fick även bort sina stora ryggproblem på köpet.
Japp yogan är riktigt bra för alla!! :)
Det som även jag går igenom.. från ett destruktivt liv till att bli mer och mer balanserad och hitta mig själv och få lärdomar.
Underbart är det!! :)
Kan inte ens förstå hur mycket jag har ändrats i mitt inre och mina tankar sen jag började för nåt år sedan.
Kroppen går sakta men säkert från att släppa alla spänningar (fick bort fibrovärken) till läkning och bli mer böjlig i kroppen.
Alla muskler och leder har varit som en spännbåge sen jag var runt 19 år och inte gått att böja.
Så nu jobbar jag på detta och det går framåt :D

<3

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar