måndag 17 november 2014

Lite smått och gott...


Endel av leveransen från "Organicmakers" för ett tag sen tog jag nu fram för att göra lite ny deo.
Bytte ut kokosoljan som jag haft med tidigare mot tefröolja som inte har någon doft.
Blev riktigt bra detta :)

Men mitt mående är lite svängigt just nu.
Influensasymptomen ökar direkt i styrka när jag gör något litet eller får mycket intryck och använder hjärnan mer.
Men glad är jag ändå ;))

Blev så lycklig när min yogalärare kom ut med ett nytt pass idag på mp3.
Inhandlade detta underbara "binjurepass" som jobbar med körtlarna och som är väldigt bra för oss med ME eller de som är utbrända etc.
Åhh ska bli så skönt att göra passet och förhoppningsvis blir det imorgonbitti :)

Nu ska jag ta mitt arma huvud och kropp och bara vara.

<3 Nattikramar
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar