torsdag 27 november 2014

Ljuvliga saker sker här i hemmet...

I långsamt takt tog sig min kropp upp från sängen imorse med en liten känsla av träningsvärk i mage och andra delar.. känns ljuvligt, med träningsvärken alltså!!
Ingefärate gjordes och ayurvedapreparatet och tillskott intogs.
Kan säga att jag är mycket nöjd med saker som sker.. går inte in något djupare på en av dem, men kan säga att det var ljuvligt imorse... :D
Jag känner av vissa organ med så kanske det börjar hända bra saker där också, tror nog levern och binjurar har fått sig en chock på sistone :))

Började med att mysa ner mig i sängen för att läsa och dricka te.
Fortsatte sen med mysyoga.
Dagen kan inte börja bättre kan jag tycka.
  

En sak som är väldigt intressant just nu är karaktärsdragen inom ayurvedan.
Om vilka obalanser vi har inom dessa och hur vi blir av det.
Aha-upplevelser kommer i massor hela tiden.

Om ni vill så tycker jag ni ska kolla in ayurvedan för att se att det även stämmer för er och hur ert mående är.
Vad man kan göra för att läka kropp och sinne.
Kinesiologin och denna indiska läkekonst är klockrena för mig.
Allt stämmer faktiskt, och det som gör att jag hellre går den vägen än inom den västerländska sjukvården som inte hjälpt mig alls.

Ni får ha en härlig torsdag!! :)

<3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar