tisdag 25 november 2014

Lugn och fin...


Denna dag blev lite händelserik.
Spisf**n gick sönder :D
Den var rätt gammal ändå och hade mina aningar att den skulle gå i graven snart.
Det hände precis när jag skulle hämta tvätt från tvättstugan och skulle värma på maten innan ayurvedabehandlingen.
Strömavbrott och lite sånt där gjorde mig lite stressad eftersom jag hade en tid att passa, MEN hade det hänt förut så hade jag blivit hysterisk av stresskänslor och negativitet.
Nu blev det bara att jag tänkte; jaja man dör inte av detta MEN jag måste skynda mig en aning :))

Vilket framsteg måste jag säga.

Ny spis beställd och en som jag verkligen kände att den måste in i vårt hem.. skoj!!
Pengar är inte allt..... ;)
 

Nu har jag fått en underbar lång massage och tryck på olika punkter på kroppen osv..
Min spända kropp är inte att leka med, ont gör det men det ska fixas.. kanske tar lite tid bara.
Lite nytt att inta med och en förhoppning att detta är bra för att få balans i min kropp.
Måste få ordning på hela systemet nu.

Nu dags för nedvarvning i sängen och en skön natts sömn.
Godnatt på er :)

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar