torsdag 20 november 2014

Min passion...


Jag jobbar hårt för min hälsa och på eftermiddagen for jag iväg på det sista yogapasset för terminen på "Shanti", 
trots att kroppen verkligen säger ifrån.
Men yoga och meditation är det jag älskar och hjälper kroppen till läkning samt att den holistiska yogan är väldigt lugn, där man går in i sig själv och lägger intentionen på det som ska vara och behövs.
 

Som tur var hade vi underbar chanting hela passet.
Men när vi gjort några meditationer med sång så svävade jag ut från min kropp tillslut.
Min energi spred ut sig åt alla håll och jag var rädd att ramla baklänges eller åt sidorna.
Kändes inte som jag hade någon kontroll över min fysiska kropp.
Vibrationerna gjorde sitt och jag kunde verkligen fokusera på de ställen jag skulle rensa och skapa flöde.
Men tror min kropp var väldigt skör idag och jag kände att jag kanske skulle ha lagt mig ner en stund på slutet.
Japp någon tår kom med och det kändes skönt att få släppa ut.

Nu tar jag min veka men inombords starka kropp och gör mig redo för sömn och läkning.

Imorgon blir det inte lika passionerat hos tandläkaren direkt ;))
Hoppas kroppen pallar med det bara...

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar