fredag 28 november 2014

Många F som kunde ha varit fler...


Tog ett par orakelkort igår då magkänslan var stark för det.
Dessa budskap känns riktigt bra framöver faktiskt på flera sätt.
Och de finns redan med mig så smått just nu.
Tacksam att få ta emot dem <3

Såg nyss ett gäng små vackra svalor som flög förbi mitt fönster.
Trodde de hade flytt kalla Sverige redan..
Svala står för enligt "Solöga"- Ha ett fridfullt sinne och lös konflikter du har inom dig."

Känner mig lite smått förvirrad med ayurvedan eftersom jag är en blandning av både Vata och Pitta.
Blir lite krockar och svårt att förstå ibland :D
Ska lösa detta också, bara att ge det lite tid.
Drömmer om att få komma på retreat till Indien, men lär väl dröja ett tag nu.
Måste fixa allt som behöver fixas här och nu först.

Imorgon hoppas jag vara pigg för bluesjam i "Hålan".
Ska bli kul och träffa fina vänner :)
Lite tråkigt att vissa människor ska vara så falska bara och skvallra runt osanningar.
Det gör ingen gott och allra minst dem själva.
Men det är tragiskt och får hoppas de tar tag i sig själva och sitt egna mående.
Jag får sända dem lite extra kärlek och värme ;D

Skapa er en fin fredag med mycket glädje!!

<3
   


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar